Etnografiniai pagilinti interviu

 

Tai respondento namuose (įprastoje jam aplinkoje) vykstantis tyrimas atskleidžiant ir fiksuojant jo gyvenimo būdą, pirkimo ir vartojimo įpročius, asociacijas ir frazes susijusias su produktu / prekiniu ženklu, tam tikrą jo vartojimo kultūrą ir tipines situacijas bei daug kitų kokybinių parametrų.

Tyrime dalyvauja vienas ar keli namų ūkio gyventojai.
Šio metodo tikslas  ištirti racionalų ir emocinį elgesio modelius, sužinoti esamų /potencialių klientų nuomonę, jų lūkesčius ir poreikius, susijusius su tam tikru produktu / prekiniu ženklu. Šis metodas padeda gauti įvairialypę informaciją, neapsiribojant vien verbaline informacija, bet ir atsižvelgiant į respondento gyvenamąją aplinką ir gyvenimo būdą, vertybes ir elgesio modelius. Tyrimo metu surinkti duomenys padeda kurti komunikacijos ir konkurencinės strategijos gaires.
IDI metu moderatorius respondentui užduoda klausimus pagal iš anksto su klientu suderintą klausimyną.

IDI trukmė ~ iki 2,5 val.
Norite dalyvauti etnografiniame giluminiame interviu? Registruokis!

SUSISIEKITE:

BŪSTINĖS ir REKVIZITAI
UAB RAIT
Laisvės g. 60, 14 a.
LT-05120 Vilnius, Lietuva
Tel.: +370 5 269 12 47
Faks.: +370 5 269 12 48
El-paštas: info@rait.lt

Įmonės kodas: 125996770
PVM kodas: LT259967716
Bankas: AB SEB
LT68 7044 0600 0162 4109
Banko kodas: 70440
RAIT LATVIJA
Kr. Valdemara str. 18-1
LV-1010 Ryga, Latvija
Phone.: +371 2 74 34 000
E-mail: info@rait.lv

Company code: 40103816473
VAT number: LV40103816473
Bank: AS SWEDBANK
LV61HABA0 5510 3881 4827
Bank code: HABALV22
 
FAKTUM & ARIKO
Tatari str. 64
10134  Tallinn, Estonia
Phone.: +372 611 6018
E-mail: info@faktum-ariko.ee

Company code: 10892011
VAT number:  EE100789195
Bank: Swedbank
EE122200221020676840
Bank code: HABAEE2X 
bigimg
Close

SUSISIEKITE: